I'm n0T pErFeCt..NeiTHeR aRe y0u...

Every now and then we all want something Even if there's no way of gettin' it If i stomach that thats the way it must be Be the way around it, could I get myself around it

Wednesday, August 08, 2007

how could this happen to me?

Malam ni tetibe rase macam-macam nak tulis kt blog ni...Bile i tengok someone dalam bilik ni, i teringat Kak Marcilla..sabar yer dear, semua yang terjadi mesti ade hikmah disebaliknya..selalunya, ia akan membawa kebaikan daripada kejahatan..
"Jika kita sbg hamba bersabar sebagaimana semestinya, maka ujianyang diturunkan kepada kita akan berubah menjadi suatu anugerah..Allah menurunkan cubaan itu bukan untuk membinasakan kita, sebaliknya untuk menguji sejauh mana kesabaran & ubudiah kita"

em cerita sadisss..

1) Duit RM800++ hilang

I admit..it was my mistake letak duit dlm laci yang tak berkunci...bilik pon mungkin kekadang tak berkunci..tapi, it never crossed my mind akan ade "insan yang tak bertanggungjawab" masuk my room...buka laci and amik duit tue..Actuallt, that money wasn't mine..itu duit buku student beli..so now, i have to pay for the books and luckily, the day after my money stolen, i dapat duit claim KESATRIA..Alhamdulillah, Tuhan nak tolong orang yang teraniaya ni..so dapatla i ganti balik duit yang ilang..My pray, "Semoga orang yang mencuri itu akan menerima balasan yang setimpal dengan perbuatannya.." My thots "Never expect people to think like us!!"

2) Sudah lama ku berkecil hati --> ala-ala lirik mawi
Emm..making a surprise is not always a good way to surprise people...but it sometimes could change to a big fool of you!! i dunno wut were they thinking when they're pretending in front of me that they are not a couple!!! Goshh!!! it was so damn "meluat!" untuk ditonton..dont ask me how i know everything...i just know...kalo nak dikira dari awal, banyak mende yang kantoi ..cume i malas nak pk...tapi, bile da ade depan mata...menyaksikan lakonan hebat oleh mereka...hati ni rase sunggu sedey sebab diorg sanggup berlakon dan menipu i macam-macam...God! Someone that i trust..someone i call a fren...gud fren...both of them are my fren..but, look wut they've done to me??? yerla, sape la kite ni...i know who i am...sedikit kuciwa bila ade kawan yg sanggup buat macam ni...My thots "Dont care about them if they dont care about you!!!" dun wanna know anything anymore..

3) Cry no more

Day by day, i keep thinking...why?why?why? dugaan dalam hidup ni kekadang unpredictable..ingtkan dalam drama jer ade..tapi in real life, tak sangka jadi pada diri sendiri.. huhu..mmg sangat2 tak sangka...not our fault..mungkin ade hikmah disebaliknya...

You're not alone # Together we stand # I'll be by your side # You know I'll take your hand When it gets cold # And it feels like the end # There's no place to go # You know I won't give in No, I won't give in...... Keep holding on # Cause you know we'll make it through # We'll make it through Just stay strong # Cause you know I'm here for you # I'm here for you There's nothing you can say # Nothing you can do There's no other way when it comes to the truth # So, keep holding on Cause you know we'll make it through # We'll make it through So far away # I wish you were here # Before it's too late # This could all disappear Before the door's closed # And it comes to an end # With you by my side #I will fight and defend I'll fight and defend, yeah, yeah
Hear me when I say When I say "I believe..
Nothing's gonna change..
Nothing's gonna change destiny..
Whatever's meant to be...Will work out perfectly


Hopefully, one day i will know the end of my story.. (^_^)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home